Companiile duc lipsă de originalitate în campaniile pentru Covid-19

Suntem într-o perioadă aparte și cred că este foarte important să ne putem baza unii pe ceilalți. Asta promovează și companiile în legătură cu propriile servicii sau produse. Dar cât de originale sunt?

Am dat peste acest clip pe YouTube care arată similitudinile din campaniile de promovare ale companiilor în perioada pandemiei cu Covid-19.

Ai crede că, vorbind despre companii imense precum Apple, Ford, Samsung, Facebook, Nissan sau AT&T vom avea parte de clipuri originale care să ne crească încrederea în ele și să ne facă să apelăm fără echivoc.

Dar clipul prezintă tocmai opusul. Toate comaniile enumerate au același stil de abordare, cu același tip de muzică pe fundal, aceeași structură și acelelași cuvinte.

Ai spune că toate își consideră clienții niște oi pe care doar trebuie să le ghideze în direcția pe care o vor. Dar chiar așa? Sunt zeci de companii enumerate în aceste aproape 4 minute ale montajului care demonsterează ce am zis mai devreme.

Cred că aceste companii își pot arăta valoarea într-un mod cu adevărat original, nu cu clișee strânse în această perioadă de 2-3 luni în care stăm în izolare…