ING în sfârșit vrea să repare aplicația Home’Bank

Cred că toată lumea a avut recent probleme cu aplicația de mobile banking dezvoltată de ING. Banca în sfârșit vrea să ia acțiune cu ajutorul clienților săi.

Un prieten de-al meu mi-a spus că a primit un mail de la ING cu privire la o campanie de dezvoltare și testare a unei noi versiuni a aplicației pentru telefon Home’Bank, iar banca cere ajutorul utilizatorilor în acest demers.

Astfel, se poate înscrie în programul de beta testing, având posibilitatea de a da un feedback direct băncii cu privire la funcționalitatea aplicației.

Se pare că se pregătesc mai multe versiuni anul acesta și de asemenea vor fi și update-uri de design.

După atâta chin cu aplicația lor, cred că ING se află acum pe calea cea bună cu această inițiativă. Deși mi se pare inadmisibil ca pentru o bancă atât de mare să nu fie în stare să dezvolte din prima o aplicație bună. Pentru că a fost o perioadă când serviciile lor de mobile banking erau cele mai bune. Dar ceva s-a întâmplat, și acum se bazează pe clienți pentru update-uri majore, care (sper!) vor aduce o experiență mai bună.

Nu sunt client ING iar problemele cu aplicația lor este unul dintre motive. Dar vom vedea ce vor lansa anul acesta. Dacă am stat atât în izolare poate le vine vreo idee chiar bună!